12/09/2010

Vinterbilder / Winter pictures








Jag har varit några dagar och hälsat på min föräldrar i Åhus, .







Kunde inte hejda mig och har redan stickat upp ett nystan, verkligen ett mysigt garn att sticka i.

I Åhus hade det också kommit mycket snö, men inte så mycket som i Malmö.

Jag var tvungen att ta en bild på min fars trevliga tomte och några bilder från trädgården.


I have paid a visit to my parents. My father had his 84th birthday and I had two nice days together with my parents. I took some pictures from the garden. The handmade outdoor Santa is funny, don´t you think? He´s handmade of my father and the his clothes has my mother sewn and knitted.








2 kommentarer:

  1. Anonym9.12.10

    Så mysig "dörrvakt". Annika K

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tomte. Men vilken kofa ska du sticka? Kom bara till olika fabel bilder. Är det den koftan som är lite halvlång och som man stickar i stora stycken? Den har jag stickat och den är super. både varm och skön och roligaatt sticka. Kram

    SvaraRadera