3/17/2011

Henrietta Ekorre/ Henrietta Whiskers


Nu har jag sytt klart block nr 3 i den BOM som jag syr med ekorren och hennes vänner.

Som vanligt har Anne Sutton som designat blocken ritat ett charmigt block med Henrietta som drar en vagn med ekollon.

Här är mitt block sytt i höstfärger . Vägskylten har jag översatt fritt till Ekollonallén.
Jag har pyntat med lite broderier också
No 3 in Henrietta Whisker BOM from Bunny Hill Design is done.
Anne Sutton has as allways designd a very charming block with Henrietta and a small wagon with supplies to her stash of acorns for the winter. I have embellished the block with embroideries.
I have translated the information on the sign to Swedish.

5 kommentarer:

  1. Jättefint och höstlikt! Jag kan riktigt se hur vinden blåser i halsduken :)

    kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Ett mycket gulligt block!

    SvaraRadera
  3. Jättefint. Annika

    SvaraRadera
  4. Så söt den lilla ekorren är!

    SvaraRadera