3/22/2011

Små solar i vårsolen/ Tiny suns


I dag har det verkligen varit vår, solen har värmt så gott. Jag var nere på stan och lunchade med min f.d chef och alla människor som jag mötte på gågatan småmyste i vår solen.

På vägen hem passade jag på att ta några bilder på Vintergäckblommor. Visst värmer deras härliga gula färg vilket fruset sinne som helst.
It has been a lovely spring weather today. The sun was lovely and I have met several smiling folks down town this afternoon.
When I was close to home I couldn´t resist take some pictures of this tiny small suns.
It´s allways so nice to meet the messengers of Spring.

2 kommentarer:

  1. Ja,nu är det en underbar tid att njuta av i massor!!

    SvaraRadera
  2. Så fina blommor, gula vintergäck lyser som små solar :) Det är annat än de stora snöflingor som faller utanför mitt fönster.

    Kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera