7/28/2013

QAL med Melissa / QAL with Melissa

Det är så varmt i dag, alldeles för varmt för att jag skall vara ute. I stället har jag tillbringat dagen med att skära till den sy-tillsammans på nätet, QAL, som jag hittade hos Happy Quilting
Jag har bestämt mig för att sy 16 inch stora block och det ska bli  12 st, så det tog lite tid att skära.

I have been indoors today, in spite of the sunny weather. But it is too hot for me to enjoy, it is much better inside cutting fabric. I am quilting along with Melissa on Happy Quilting and I am ready for the next part that she will post tomorrow on her blog.




3 kommentarer:

  1. Det är väl kul att förbereda ett täcke? Lycka till med sömnaden.

    SvaraRadera
  2. Så väl du har förberett dig för din blivande kvilt. Javisst har det varit varmt idag och även jag har varit mest inomhus och även hittat fram till symaskinen! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du har värt flittig :-)
    Når det er så varmt, er det bra inne, eller i skyggen med litt vind...
    Får vel gå inn å se hvordan desse blokk ser ut...

    SvaraRadera